غمگین

غمگین

این روزا غمگین می بینم،می نویسم،می خندم و غمگین زندگی می کنم

آیـــــنــــــهـــــــ ...

 

آینه پرسید که چرا دیر کرده است؟

نکند دل دیگری او را اسیر کرده است؟

خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است.

تنها دقایقی چند تأخیر کرده است.

گفتم امروز هوا سرد بوده است

شاید موعد قرار تغییر کرده است

خندید به سادگیم و آینه گفت:

احساس پاک تو را زنجیر کرده است

گفتم از عشق من چنین سخن نگو

گفت خوابی سال ها دیرکرده است.

در آینه به خود نگاه می کنم

آه عشق تو عجیب مرا پیر کرده است.

راست گفت آینه که منتظر نباش

او برای همیشه دیر کرده است

 

++++

اون روزا زود گذشت ... حالا بین ما فاصله زیاده ...

 

++++
هیچوقت این جوری کسی رو دوست نداشتم ...

++++

بی تو هیچ چیزی از عالم نمی خوام ... تو فرشته ای من آدم نمی خوام!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ثنا ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به این وبلاگ خوش اومدید. این وب برای مواقع ناراحتی و غمگینی شما ساخته شده. جملات و عکسای زیبا و پر محتوایی می تونید اینجا مشاهده کنید. عضو شید و شما هم مطالب و هر چی می خواین بذارین. نظر یادتون نره عزیزان.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , negahbanshab.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM